Mega Second Hand
| Реєстрація
Кошик

Реєстрація

Футболка Diesel (L, 220г)

  • 79,20грн 132,00грн
  • Розмір: L
  • Вага: 220 г
  • Артикул: 12006210383
  • Наявність: Немає в наявності
  • Стан: Б/У
Продано

Опис бренду

Дизель - амбіційна марка. Народжена в Молвені, маленькому місті на північному сході Італії, вона назавжди закріпилась у світі модної індустрії, еволюціонувала з дрібного бренду в глобальну марку. Але чому “Дизель”? Італія відома своїми модними дизайнерами та будинками моди, але це один із не багатьох що звучить не по італійськи. Відповідь, ймовірно, лежить у філософії бренду: безмежний глобус та окрема візуальна мова. З цієї філософії виник міжнародний успіх бренду у продажі одягу, окуляр, взуття, сумок. Ретроспективний підхід який увінчався успіхом Ціллю засновника Ренцо Россо було створити істинну автентичну марку, в той час коли технології використовувались швидко та різні марки змінювали наступні тенденції, Россо навпаки прагнув вкорінити стиль. Весь процес створення джинсів Diesel наповнений унікальністю і відкритістю експериментів його засновника. Саме Ренцо Россо першим придумав штучно зістарювати джинс шляхом спеціального прання і випускати як ніби вже потерті джинси. Це було інноваційним, але ретроспективним підходом,який увінчався надзвичайним успіхом для бренду як в Італії так і в усьому світі. Він же придумав маленьку кишеньку для монет, яку можна знайти майже на всіх моделях джинсів Diesel і сьогодні. Бренд також стояв за створенням нових джинсів Jogg - зручного гібрида джинсових і спортивних штанів, в яких можна бігати, танцювати і займатися йогою. В чому секрет успіху компанії? Дизайнерам Diesel завжди надавалася широка стилістична свобода для створення інноваційного та авангардного одягу, який протиставляється модному диктату і умовностей. Завдяки цій оригінальній концепції Diesel миттєво став лідером в розробці нових стилів, моделей і тканин. Бурхлива історія бренду Diesel і харизматичний засновник сприяли створенню дуже сильної корпоративної культури. Дійсно, управління всередині компанії досить унікальне. Ієрархія залишається незмінною з початку діяльності, але кожен співробітник може ділитися новими ідеями і концепціями, просувати інновації та оригінальність на всіх рівнях компанії. Що випускає компанія? Основний дохід приносить денім, який становить близько 40% від загального обсягу продажів. Але останнім часом Diesel намагається диверсифікувати свій бренд в інші сегменти, випускаючи аксесуари, парфумерію, спортивний і дитячий одяг, товари для будинку. В даний час Diesel має 15 ліній, 12 ліцензій, 19 дочірніх компаній і 400 автономних магазинів в 80 різних країнах.

Доставка

Ми забезпечуємо швидку доставку товарів по всій країні. Ваше замовлення буде доставлене в будь-яку точку України в найкоротші терміни.
Спосіб доставки замовлення вибирає клієнт. Доступні варіанти доставки провідними логістичними операторами України, а саме “Нова пошта“ та “Укрпошта“. Також можливий самовивіз з товарів з пунктів видачі.
Оплата здійснюється після отримання та огляду товару.