Mega Second Hand
| Реєстрація
Кошик

Реєстрація

Шльопанці Tommy Hilfiger (38, 500г)

  • 315,00грн 450,00грн
  • Розмір: 38
  • Вага: 500 г
  • Артикул: 22006252820
  • Наявність: В наявності
  • Стан: Б/У

Опис бренду

Tommy Hilfiger, славетна компанія з виробництва одягу не завжди була відомим брендом, який ми знаємо сьогодні. Фірмове використання класичного червоного, білого та синього кольорів відтворило старі стилі та тенденції і таким чином повернуло ретро-стиль в центр уваги, створивши бренд, який ми всі любимо. Ранні роки Томмі Хілфігер народився в березні 1951 року в Ельмірі, штат Нью-Йорк, другим з дев'яти дітей в ірландсько-американській родині робітничого класу. Його мати працювала медсестрою, тоді як тато виготовляв годинники в місцевому ювелірному магазині. Томмі Хілфігер відвідував Вільну академію Ельміра в середній школі, де він не був ані зірковим спортсменом ані обдарованим студентом. Перше підприємство Однак підприємницькі здібності Хілфігера були очевидними з юних років. Будучи підлітком, він почав купувати джинси в Нью-Йорку, які переробляв і продавав з націнкою в Ельмірі. Коли йому було 18, він відкрив магазин під назвою The People's Place, де продавали товари хіпі, такі як дзвони, пахощі та пластинки. Все йшло шалено вдало - у Tommy Hilfiger незабаром з’явилася мережа магазинів і шестизначний дохід. Комерційний успіх У 1984 році до Хілфігера звернувся індійський підприємець Мохан Мурджані, який шукав дизайнера, який би очолив лінію спортивного одягу для чоловіків. Мурджані дозволив Хілфігеру розробити етикетку під своїм ім'ям і вони оголосили про прихід нової марки на модну сцену, що розміщувала сміливий рекламний щит на Таймс-сквер у Нью-Йорку. Tommy Hilfiger як бренд став широко відомим лише на початку 90-х. Музика хіп-хопу злетіла на пік своєї популярності, і репери та музиканти, що приїжджали на гастролі почали цікавитися речима Томмі. З самого початку Hilfiger мав чудові стосунки з музичною індустрією, і хоча це продовжувалося доволі довго, співпраця з ними ставала менш надійною, оскільки інші бренди почали розвиватися з новою силою та брати частку експозиції. Бренд все ще залишався орієнтований на чоловіків, проте нова лінійка одягу для жінок була на горизонті. Жінки сприйняли нову колекцію з розпростертими обіймами у 96-у, оскільки тепер вони змогли бути частиною модної сцени Томмі Хілфігера. У наш час Томмі Хілфігер є одним з найбільших гравців в індустрії моди, разом із такими людьми, як Ральф Лорен та Кельвін Кляйн - дві марки, які фігурували на цьому суперечливому першому рекламному щиті на Таймс-сквер. Ця прихильність до музичної індустрії закріпила Томмі Хілфігера як бренд вуличного одягу, далеко від коренів матроського клубу. Результат сьогодні - унікальна суміш міського та елегантного одягу, ідеально поєднуючи два протилежні кінці модного спектру. Tommy Hilfiger, славетна компанія з виробництва одягу не завжди була відомим брендом, який ми знаємо сьогодні. Фірмове використання класичного червоного, білого та синього кольорів відтворило старі стилі та тенденції і таким чином повернуло ретро-стиль в центр уваги, створивши бренд, який ми всі любимо. Ранні роки Томмі Хілфігер народився в березні 1951 року в Ельмірі, штат Нью-Йорк, другим з дев'яти дітей в ірландсько-американській родині робітничого класу. Його мати працювала медсестрою, тоді як тато виготовляв годинники в місцевому ювелірному магазині. Томмі Хілфігер відвідував Вільну академію Ельміра в середній школі, де він не був ані зірковим спортсменом ані обдарованим студентом. Перше підприємство Однак підприємницькі здібності Хілфігера були очевидними з юних років. Будучи підлітком, він почав купувати джинси в Нью-Йорку, які переробляв і продавав з націнкою в Ельмірі. Коли йому було 18, він відкрив магазин під назвою The People's Place, де продавали товари хіпі, такі як дзвони, пахощі та пластинки. Все йшло шалено вдало - у Tommy Hilfiger незабаром з’явилася мережа магазинів і шестизначний дохід. Комерційний успіх У 1984 році до Хілфігера звернувся індійський підприємець Мохан Мурджані, який шукав дизайнера, який би очолив лінію спортивного одягу для чоловіків. Мурджані дозволив Хілфігеру розробити етикетку під своїм ім'ям і вони оголосили про прихід нової марки на модну сцену, що розміщувала сміливий рекламний щит на Таймс-сквер у Нью-Йорку. Tommy Hilfiger як бренд став широко відомим лише на початку 90-х. Музика хіп-хопу злетіла на пік своєї популярності, і репери та музиканти, що приїжджали на гастролі почали цікавитися речима Томмі. З самого початку Hilfiger мав чудові стосунки з музичною індустрією, і хоча це продовжувалося доволі довго, співпраця з ними ставала менш надійною, оскільки інші бренди почали розвиватися з новою силою та брати частку експозиції. Бренд все ще залишався орієнтований на чоловіків, проте нова лінійка одягу для жінок була на горизонті. Жінки сприйняли нову колекцію з розпростертими обіймами у 96-у, оскільки тепер вони змогли бути частиною модної сцени Томмі Хілфігера. У наш час Томмі Хілфігер є одним з найбільших гравців в індустрії моди, разом із такими людьми, як Ральф Лорен та Кельвін Кляйн - дві марки, які фігурували на цьому суперечливому першому рекламному щиті на Таймс-сквер. Ця прихильність до музичної індустрії закріпила Томмі Хілфігера як бренд вуличного одягу, далеко від коренів матроського клубу. Результат сьогодні - унікальна суміш міського та елегантного одягу, ідеально поєднуючи два протилежні кінці модного спектру.

Доставка

Ми забезпечуємо швидку доставку товарів по всій країні. Ваше замовлення буде доставлене в будь-яку точку України в найкоротші терміни.
Спосіб доставки замовлення вибирає клієнт. Доступні варіанти доставки провідними логістичними операторами України, а саме “Нова пошта“ та “Укрпошта“. Також можливий самовивіз з товарів з пунктів видачі.
Оплата здійснюється після отримання та огляду товару.