Mega Second Hand
| Реєстрація
Кошик

Реєстрація

Босоніжки GUESS (39, 400г)

  • 252,00грн 360,00грн
  • Розмір: 39
  • Вага: 400 г
  • Артикул: 22006252823
  • Наявність: Немає в наявності
  • Стан: Б/У
Продано

Опис бренду

Якщо ви хочете створити ідеальний модний бренд, ви можете взяти легендарний гламур Голлівуду та поєднати його з рисою природного французького шику. Це саме те, що зробили брати Марчіано трохи більше 40 років тому, коли вони заснували GUESS. Відтоді бренд перетворився з піонера джинсового одягу на світовий бренд стилю життя, підтриманий сексуальною, енергійною рекламою, яка стала знаковою. Як обиралась назва для бренду? Історія почалася в 1981 році. Четверо братів Марчано з Півдня Франції емігрували до сонячної Каліфорнії та вирішили відкрити власну справу. Назва бренду була запропонована рекламним слоганом McDonald's , який вони бачили щодня під час проїзду до свого офісу: "Вгадайте, що є в нашому новому Big Mac?" Слово запало їм у голову. Незабаром воно стало назвою марки одягу. Перші джинси не для роботи а для повсякденного модного образу Закохані в Американу, брати обрали американську ікону для свого проривного продукту: обтягуючу модель джинсів до щиколотки на три застібки, що називалися Мерилін. Брати надіслали декілька джинсів та рукописну записку до вибраних універмагів. Саме магазин Bloomingdales оцінив джинси і замовив на продаж 24 пари. Унікальний стиль спокусливого крою чудово сидів на кожній фігурі і був розпроданий протягом декількох годин. Клієнтами були сучасні молоді жінки, які розуміли провокаційний дух бренду. Протягом першого року свого існування в США, GUESS потрапив у всі великі універмаги Штатів, у той час, коли джинси були робочою уніформою американського гардеробу, GUESS переробив джинсовий одяг для повсякденної моди, пропонуючи широкий асортимент інноваційних декорів. Цього можливо було досягти лише французам. Особливості маркетингових ходів компанії У той час як більшість модних брендів витрачає бюджет і сили на агресивні рекламні кампанії, скандали і плітки, щоб охопити якомога більше уваги потенційних покупців, в Guess орієнтуються на молодь. Бренд Guess прагне спілкуватися безпосередньо зі своїми клієнтами за допомогою всіляких заходів, зустрічей, конкурсів, вечірок і, звичайно ж, подарунків. Не менш важлива і реклама. Першою моделлю GUESS була невідома французька модель Естель Лефебюре. Інші були більш відомими: Клаудія Шиффер, Карре Отіс, Єва Герцигова. Що виробляє бренд? Сьогодні GUESS має понад 1500 роздрібних магазинів по всьому світу і пропонує колекції для чоловіків, жінок та дітей, а також широкий асортимент аксесуарів, починаючи від ювелірних виробів, ароматів, окулярів та годинників і закінчуючи взуттям та сумками.

Доставка

Ми забезпечуємо швидку доставку товарів по всій країні. Ваше замовлення буде доставлене в будь-яку точку України в найкоротші терміни.
Спосіб доставки замовлення вибирає клієнт. Доступні варіанти доставки провідними логістичними операторами України, а саме “Нова пошта“ та “Укрпошта“. Також можливий самовивіз з товарів з пунктів видачі.
Оплата здійснюється після отримання та огляду товару.