Mega Second Hand
| Реєстрація
Кошик

Реєстрація

HELLY HANSEN

Показано 0 по 0 з 0 (Всього сторінок 0)
До запуску свого однойменного бренду Helly Hansen був капітаном корабля в норвезькому портовому місті Мосс. Хансен добре знав, що потрібно для суворої роботи на бурхливому Північному морі. У 1877 році Хансен взявся за створення водонепроникного одягу, який підходив би краще, ніж той, який зазвичай пропонувався морякам і корабельним працівникам. Нова ідея Хансена полягала в тому, щоб нанести лляну олію на бавовняне полотно, тим самим створивши тканину, яка була б одночасно водонепроникною та еластичною, щоб її могли носити робітники. Інновація Хансена була досить популярна у його рідному місті Мосс, що він та його дружина почали випускати олійні штани та куртки для продажу. У 1878 році подружжя презентувало свій водонепроникний одяг на Всесвітній виставці в Парижі та отримали нагороду - дипломом про майстерність та інновації. Протягом п’яти років, коли Хансен вперше просочив бавовняне полотно лляною олією, було продано понад 10 тисяч екземплярів одягу, виробленого Helly Hansen. Це вражаюче, якщо врахувати, що населення Мосс коливалося від 5 до 9 тисяч людей у ​​1870-х роках. З Норвегії в світ Десятиліттями Helly Hansen зміг боротися з холодними вітрами клімату Норвегії, проте час потребує змін. Тор Йенссен, головний директор з маркетингу, який працював 15 років у Хеллі Хансен і приймав безпосередню участь у відкритті магазинів по цілому світу, сказав: "Фантастично бачити, що ідеї, які розробляються в Норвегії, викликають інтерес у решти світу". Зараз загальний дохід Helly Hansen перевищує 400 мільйонів доларів США. Вісімдесят відсотків цього - за межами Норвегії. Є лише кілька інших норвезьких брендів, які завоювали таку сильну позицію на світовому ринку. "Я неймовірно гордий. Спочатку ми стали новаторами, оскільки використовували нові технології, щоб зберегти людей у ​​теплі та сухості. Сьогодні ми залишаємось вірними нашій ідеї. Ми дуже зосереджені на дизайні, але наша продукція завжди буде функціональною», - сказав Йенссен. Одяг не лише для моряків На початку 1900-х років Helly Hansen був одним з перших, хто почав розробляти одяг для різних цілей. Хеллі Хансен додав кемпінгові та вітрильні спорядження до своєї лінійки одягу, а також модний одяг від дощу для прогулянок в місті. Піонер у водонепроникному одязі Після Другої світової війни керівництво та інженери Helly Hansen поїхали до США, щоб навчитись виробництві пластмас. Згодом Хеллі Хансен серед перших застосував пластик у виробництві одягу. Це було технологічне нововведення, яке революціонізувало швейну промисловість. Helly Hansen використовував ті самі методи, що й раніше, але замінив лляну олію на синтетичну. Цей новий матеріал назвали Linox. Поверхня його була глянцевою і зовні привабливою. Найважливішою його якістю, яка відрізняла його від матеріалу, просоченого лляною олією було те, що поверхня не була липкою. У 1931 почала свій розвиток і інша тканина - Лін-О-Лет. Її відрізняли тонкість і легкість та можливість її виконання в багатьох кольорах, що дозволило застосовувати в водонепроникному одязі для жінок і дітей. Еволюціонуючі від Linox, був розроблений Helox, за допомогою цього матеріалу Хеллі Хансен міг зробити прозорий дощовий одяг. Таким чином, всі гарненькі накидки та пальто було видно під дощовим одягом. Його також можна було вшити в пальто, щоб зробити його водонепроникним. Провідні інновації в спортивному одязі Однією з проблем пластикового одягу є те, що він не дихає. Helly Hansen довго працював, над цим і у 1984 році була створена унікальна тканина Helly Tech - водонепроникна і вітронепроникна, але оснащена дихаючою мембраною, яка утримує молекули води зовні, дозволяючи при цьому пропускати пари поту, зберігаючи сухість зовні та комфорт всередині.